به پرو تبلیغ خوش آمدید

اکانت های ظرفیتی و قانونی پلی‌ استیشن

هر آنچه که باید درباره اکانت های ظرفیتی و قانونی پلی‌ استیشن بدانیم

امروز با توجه به این ‌که دلار روز به‌ روز درحال افزایش است، دوست داران بازی‌ های کنسولی معمولا با مشکل خرید این نوع بازی‌ ها همراه خواهند بود، بازی‌ های کنسولی معمولا از قیمتی های بسیار بالایی برخوردار هستند.

اکانت های ظرفیتی و قانونی پلی‌ استیشن

خبر خوبی که برای دوستداران بازی‌ های کنسولی داریم این است که راه ‌های مختلفی وجود دارد که می ‌توان این هزینه ‌های سرسام ‌آور را دور زد و بازی‌ های ویدیویی و کنسولی را با قیمت بسیار مناسب‌ تری خریداری کرد.

 یکی از بهترین ‌ترین راه‌ هایی که معمولا مردم با آن آشنایی دارند اکانت های ظرفیتی می‌ باشد. ممکن است برای بسیاری از افراد سوالات زیادی در مورد اکانت های ظرفیتی ایجاد شود.

به‌عنوان مثال اکانت ظرفیتی به چه معناست؟ چگونه می‌ توان آن ‌ها را تهیه کرد یا کلا چگونه به فروش می ‌رسند و ... .  تمامی این سوال‌ ها ممکن است ذهن هر کدام از افرادی که مشغول به خرید بازی‌ های ویدیویی هستند را به خود درگیر کند، اگر با ما در سایت فروشگاه گیم پردایس همراه باشید به جواب تمام سؤال‌ های خود می ‌رسید.

اکانت ظرفیتی چیست؟

اکانت ظرفیتی چیست؟

درمورد اکانت های ظرفیتی می‌ توان گفت این اکانت قانونی بازی PS4  امکان اشتراک ‌گذاری بازی های پلی‌ استیشن ۴ را فراهم خواهند کرد. البته لازم به ذکر است که بگوییم هیچ دلیل موجه و خاصی برای نام ‌گذاری اکانت های ظرفیتی وجود ندارد، اما در حقیقت می ‌توان گفت که اکانت های ظرفیتی کاملا قانونی هستند و شما را با مشکل و دردسر رو به رو نخواهند کرد و البته اکانت ظرفیتی قوانین سونی را به ‌راحتی دور می ‌زند.

برای این ‌که با مفهوم اکانت های ظرفیتی بیشتر آشنا شوید در ادامه مثالی را برای شما بیان خواهیم کرد. به ‌عنوان مثال تصور کنید که در کشورهای خارجی بین افراد خانواده این‌ گونه مرسوم است که هر فردی یک کنسول مخصوص به خود را دارد.

مثلا خواهر و برادری که در دانشگاه ‌های متفاوتی مشغول به تحصیل هستند هر کدام برای خود کنسول‌ های پلی‌ استیشن را دارا هستند که در زمان اوقات فراغت به بازی با این وسیله ها می ‌پردازند.

 بنابراین خرید یک بازی توسط  دو نفر از اعضای خانواده چندان منطقی به‌ نظر نمی ‌رسد حتی اگر این دو نفر قصد داشته باشند به‌ طور هم ‌زمان با هم‌ بازی کنند، نمی ‌توانند دیسک ‌های بازی را با هم ‌دیگه به اشتراک بگذارند.

اما خبر خوب این است که بازی ‌های دیجیتالی تمام این مشکلات را پشت سر گذاشته ‌اند و از طریق این بازی‌ ها حتی می ‌توان دیسک‌ های بازی را هم به اشتراک گذاشت. افرادی که به استفاده از بازی‌ های کنسولی می ‌پردازند، می توانند یک اکانت را بر روی چند پلی ‌استیشن ۴ استفاده نمایند.

 حتی یک کنسول را می ‌توان به ‌عنوان کنسول اصلی کانت مورد نظر خود انتخاب کرد، بنابراین تحت این شرایط سونی این امکان را برای علاقه ‌مندان ایجاد کرده ‌است که این ۲ نفر هم‌ زمان بتوانند از یک بازی دیجیتالی استفاده کنند.

اکانت های ظرفیتی و قانونی پلی‌ استیشن

اکانت های ظرفیتی ۲ و ۳

در این ‌جا برای این ‌که اکانت های ظرفیتی ۲ و ۳ را برای شما توضیح دهیم مثالی را ارائه خواهیم داد که طبق این مثال با مفهوم اکانت های ظرفیتی آشنا خواهید شد.

 تصور کنید که ۲ فرد به نام‌ های نسیم و نگار پلی ‌استیشن 5 را در خانه دارا هستند، اما متأسفانه با توجه به این ‌که از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار نیستند، نمی‌ توانند بازی ‌های کنسولی را خریداری کند.

 در نتیجه پلی‌ استیشن آن‌ ها بدون این‌ که مورد استفاده قرار گیرد بر روی میز به استراحت پرداخته. حال تصور کنید نسیم یک گیف کارت را خریداری می‌ کند و  اکانت خود را شارژ خواهد کرد.

در این شرایط این دو دوست به بازی ویدیویی دسترسی خواهند داشت که هر دوی آن‌ ها به آن علاقه دارند، بنابراین این بازی که به‌ صورت دیجیتالی خریداری ‌شده است به‌ راحتی می‌ تواند در اختیار این دو نفر قرار بگیرد.

 در این‌ جا برای این ‌که نگار هم بتواند از این بازی استفاده کند نصف هزینه را پرداخت خواهد کرد، حال شرایط استفاده از اکانت نسیم این ‌گونه است که یوزرنیم و پسورد خود را در اختیار نگار قرار دهد.

نگار با استفاده از کنسول خود به اکانت قانونی بازی PS5 نسیم وارد خواهد شد و پلی ‌استیشن خودش را به‌ عنوان کنسول اصلی کانت ایجاد شده تعیین خواهد کرد.

در این شرایط نگار به ‌راحتی می ‌تواند از اکانتی که نسیم ایجاد کرده ‌است خارج شود و دوباره به اکانت خود برگردد. در این شرایط می ‌تواند به خرید تمامی بازی‌ های دیجیتالی بپردازد و با استفاده از کانت نسیم از آن بازی ‌ها استفاده کند.

البته تحت این شرایط که نگار کنسول خود را به ‌عنوان کنسول اصلی انتخاب کرده نسیم تنها می‌ تواند با اکانت خود بازی کند و حتما هم باید آنلاین باشد که سونی فرایند لایسنس را مورد بررسی قرار دهد.

سایت فروشگاه گیم پردایس

کانال‌هایی که به فروش بازی می ‌پردازند از این طریق اکانت های ظرفیتی را به فروش می ‌رسانند. با توجه به این مثالی که ارائه کردیم نگار ظرفیت ۲ می باشد که این اکانت از قیمت بیشتری برخوردار است و نسیم که خود کانت را خریداری کرده بود به‌عنوان ظرفیت ۳ شناخته می ‌شود.

تمامی بازی‌ ها و اشتراک ‌های که خریداری می‌ شود با کنسول اشخاص دیگر اشتراک‌ گذاری خواهد شد به‌ همین دلیل سایت‌ هایی که به فروش بازی می ‌پردازند برای هر بازی یک اکانت جداگانه را ایجاد خواهند کرد و با اکانتی که ایجاد کرده‌ اند تنها ۱ بازی را خریداری می ‌کنند.

اگر شما با اکانت ظرفیتی 2 یک بازی را خریداری کنید فروشنده بازی پسورد و یوزرنیم اکانت را در اختیار شما قرار خواهد داد و از شما می‌ خواهد که اکانت را بر روی کنسول خود قرار دهید و کنسول خود را به‌ عنوان کنسول اصلی مشخص نمایید.

 سپس از این اکانت خارج می‌ شوید و از طریق اکانت خود حتی به ‌صورت آفلاین می ‌توانید به بازی بپردازید، اما شخصی که ظرفیت 3 را خریداری می ‌کند باید همیشه آنلاین باشد و از همان اکانت خریداری ‌شده استفاده نماید.

اکانت ظرفیت 1

تا این قسمت از مطالب شما را با اکانت های ظرفیت ۲ و ۳ آشنا کردیم حال باید بگوییم اکانت ظرفیت ۱ از تمامی اکانت ها قیمت پایین ‌تری را دارا است چرا که غیرقانونی به شمار می ‌رود.

 فروشگاه‌ هایی که به فروش بازی ‌های دیجیتالی می ‌پردازند هیچ ‌گاه استفاده از اکانت ظرفیت ۱ را تضمین نخواهند کرد. در چنین شرایطی اگر شما اکانت را از فروشگاه مورد نظر دریافت کنید مدت ‌زمان بسیار کمی را وقت دارید که بتوانید بازی را دانلود کنید.

 بعد از این‌ که بازی را به کنسول خود انتقال دادید اینترنت را باید کاملا قطع کنید. در چنین شرایطی شما به ‌صورت غیرقانونی از اکانت استفاده خواهید کرد و سونی هم به‌هیچ ‌وجه متوجه نخواهد شد، بنابراین لایسنس را مورد بررسی قرار نمی‌ دهد.

جهت خرید اکانت قانونی بازیهای پلی استیشن ۴ و ۵ به سایت فروشگاه گیم پردایس به آدرس www.gpgaming.ir  مراجعه فرمایید