به پرو تبلیغ خوش آمدید

یافتن بهترین شرکت قالیشویی در تهران جهت شستشوی فرش

بسیاری از خانواده های ایرانی با این سوال مواجه هستند که آیا قالیشویی برای نظافت فرش مناسب است؟ برای هر فرش از چه روشی باید استفاده کرد؟

در ادامه این مقاله بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد.

بهترین روش شستشوی فرش در قالیشویی

قالیچه های دستبافت، ابریشمی و ماشینی از اقلام گرانبهایی هستند که در خانه هر ایرانی دیده می شود. به همین دلیل بسیاری از افراد همیشه به دنبال بهترین روش ها برای شست و شوی این فرش ها با کمترین آسیب ممکن به فرش خود هستند. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چند روش برای شستن فرش و موکت داریم؟

بسیاری از خدمات قالیشویی معتقدند که فرش فقط با شستن آن در حیاط تمیز می شود، اما این باور کاملا اشتباه است و بهترین راه حل برای حفظ سلامت فرش و موکت استفاده از خدمات قالیشویی است. قالیشویی های اصل از بهترین روش ها و دستگاه ها برای نظافت فرش شما استفاده می کنند. در این مراکز افراد آگاه و متخصصی وجود دارند که بسته به نوع و جنس فرش و الیاف به کار رفته در فرش، روش شستشوی مناسبی را انتخاب می کنند.

 اما آیا همه قالیشویی ها درست هستند؟ پاسخ به این سوال باید خیر باشد.

 قالیشویی های اصیل و با تجربه عموماً نسبت به سایر قالیشویی ها قابل اعتمادتر هستند. به عنوان مثال قالیشویی ادیب، قالیشویی گل ابریشم و قالیشویی بنفشه سه قالیشویی مطمئن هستند که با ارائه بهترین خدمات اعتماد بسیاری از خانواده ها را جلب کرده اند.

این قالیشویی ها با تجهیزات پیشرفته قادرند بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهند. با سپردن فرش و موکت خود به این قالیشویی ها، کار را به متخصصان و صنعتگران می سپارید و در زمان و آب صرفه جویی قابل توجهی می کنید زیرا سه مرکز نظافتی فرش ها را طبق استانداردها و اصول منتشر شده تمیز می کنند. آنها توسط صنف و اتحادیه قالیشویی حمایت شده می شوند.

این روزها یک قالیشویی خوب و حرفه ای به غیر از قالیشویی صحیح و مداوم خدمات دیگری را به مشتریان ارائه می دهد. برخی از این خدمات عبارتند از: نظافت، رنگ آمیزی، کانال ریشه، تزئینات، نظافت مبل، لکه برداری و تعمیر فرش. در این صورت مشتریان بدون شستن فرش می توانند مشکلات خود را حل کنند.

نحوه شستشوی فرش در قالیشویی

 امروزه اکثر قالیشویی ها مکانیزه هستند و از انواع ماشین های قالیشویی و ابزار مدرن استفاده می کنند. هر یک از این روش ها برای شستشوی انواع خاصی از فرش ها استفاده می شود. اگر این روش ها به درستی انتخاب نشوند، مضرات زیادی برای فرش و موکت شما به همراه دارد.

قالیشویی بنفشه در سایت  banafshehcarpet.comاز بهترین ماشین آلات و روش ها برای نظافت فرش و موکت خود استفاده می کند. این مرکز قالیشویی با انتخاب بهترین روش نظافت تضمین می کند که فرش شما آسیبی نبیند.

شستن فرش با روش اصولی نیز باعث افزایش طول عمر آنها می شود و آسیب کمتری به پارچه وارد می کند. در ادامه تعدادی از روش های شستشوی فرش در قالیشویی ها آورده شده است.

روش های قالیشویی به طور کلی هر قالیشویی بر اساس نوع مواد و فرآیند ساخت از سه روش برای نظافت فرش و موکت استفاده می کند که عبارتند از:

قالیشویی به روش سنتی، روش اتوماتیک، روش نیمه اتوماتیک

حالا شاید این سوال برای شما پیش بیاید که برای شستن هر کدام از این روش ها از چه فرشی می توان استفاده کرد؟  با ما همراه باشید تا در مورد مزایا و معایب هر یک از روش های فوق بیشتر بخوانید.

روش سنتی نظافت فرش

همانطور که از نامش پیداست یکی از اولین و شاید قدیمی ترین روش های نظافت فرش در بین قالیشویی هاست. در گذشته اکثر خانواده ها فرش های خود را در خیابان در حیاط یا جلوی در پهن می کردند تا نزدیک عید خانه را بشویند. در شستشوی سنتی قالیشویی ها به همین صورت فرش ها را می شویند، تنها تفاوتشان این است که ابتدا از خشک کن برای خشک کردن فرش استفاده می کنند. در این صورت فرش در زمان مشخص شده تحویل مشتری می شود. امروزه نیز به گفته بسیاری از قالیشویی ها این روش بهترین روش شستشوی فرش است و از این روش استفاده می کنند.

با این روش مجبور بودید از اسکوپ، برس و سایر لوازم برای شستن فرش استفاده کنید که احتمالاً به تمام فرش ها و قالیچه ها آسیب می رساند، بنابراین بسیاری از قالیشویی ها این روش را با روش های دیگری جایگزین کردند.

روش نیمه اتوماتیک شستشوی فرش همانطور که از نام آن پیداست، نیمی از کار توسط نیروی انسانی و بقیه توسط ماشین آلات و ابزار تمیز کردن فرش انجام می شود. از این رو، یک نفر به عنوان اپراتور، برس، با قالیشویی مانند شلاق یا قالیشویی شسته و به روش سنتی در خشک کن مخصوص خشک می شود.

به این ترتیب احتمال آسیب دیدن فرش وجود دارد. زیرا قدرت انسان گاهی ممکن است اشتباه کند و به پارچه فرش آسیب برساند. بنابراین پس از این روش، روش قالیشویی تمام اتوماتیک به قالیشویی راه پیدا کرد.

بهترین روش قالیشویی اتوماتیک همانطور که از نام این روش مشخص است همه کارها به صورت خودکار انجام می شود و نیروی انسانی نقشی در شستشوی فرش نخواهد داشت. تمامی مراحل قالیشویی از صفر تا صد با دستگاه هایی انجام می شود که هر روز پیچیده تر می شوند و تولید بیشتری می کنند. نیروی انسانی در این فرآیند نیست و تنها کار آنها غلتیدن فرش و مراقبت از شستشو است.

قالیشویی مدرن در غرب تهران

اگر خدمات قالیشویی را طبق توضیحات بالا ارائه می دهید، نمی توانید به هیچ قالیشویی اعتماد کنید. زیرا به راحتی می تواند آسیب جدی به فرش ها و فرش های با ارزش شما وارد کند. اگر شما هم قصد شستشوی فرش خود را دارید و هنوز نمی دانید کدام قالیشویی در تهران مناسب است، قالیشویی بنفشه را به شما معرفی می کنیم. این قالیشویی با یک دهه تجربه و شهرت می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره به صفحه تماس با سایت قالیشویی بنفشه مراجعه و با کارشناسان ما در تماس باشید. مشاوران و کارشناسان از طریق این شماره تماس پاسخگوی سوالات شما هستند.

قالیشویی بنفشه در تمام نقاط تهران دارای شعبه می باشد. اگر به دنبال یک قالیشویی مدرن در غرب تهران، بهترین قالیشویی و مبل شویی در اسلامشهر و مبل شویی و قالیشویی خوب در پرند هستید اولین توصیه ما قالیشویی آنلاین بنفشه خواهد بود.

آدرس سایت قالیشویی بنفشه:  https://banafshehcarpet.com